- DC128 augustus 2012 om 19:36
Ik heb nu 4 dagen last van diarree, en ik voel ook een grote druk in mijn onderbuik.
Het gevoel alsof je heel nodig naar de wc moet voor ontlasting, maar als ik op de wc zit gebeurd er niks behalve een beetje diarree.
Als ik dan probeer te persen krijg ik het gevoel alsof ik een enorme ontlasting moet doen, maar dan gebeurd er weer niks.Weet iemand hoe ik van die druk afkom, het hindert zeer in dagelijkse bezigheden (werk o.a)
Alvast bedankt!
5 reactiesReagerenJolein28 augustus 2012 om 19:45Oef, ik heb er nu pas twee dagen last van, maar sinds twee uurtjes lukt het wel en loop ik letterlijk leeg. Ik heb alleen maar bouillon op en liters ijswater. Verder voel ik me zo slap als een vaatdoek.
Beterschap
ReagerenMara28 augustus 2012 om 19:46Je zou gezonde stoelgangthee van Hooy kunnen proberen.
ReagerenLiselot8 maart 2018 om 07:45Ik heb al 4 dagen last van diarree en de druk heb ik ook. Als de druk optreed moet ik even stil staan. Verder loop ik maar leeg
ReagerenJohn (moderator)
8 maart 2018 om 08:39Als het langer dan 4 dagen aan blijhft houden, ga dan even nar de huisarts
ReagerenAnoniem27 april 2018 om 02:27Ik heb er zelf ook last van. Vooral de druk doet heel erg zeer.
Hoe is het bij Julie afgelopen?
Reageren