- Kitana23 februari 2012 om 14:10
Hallo
Vrijdag ben ik voor de eerste keer gaan eten in een broodjeszaak dicht bij mijn nieuw werk.
Sinds vrijdagavond heb ik plotseling veel last van pufjes te laten. Soms lukt het me niet volledig en is het enkel zo dat ik pogingen maak om te puffen.
Ik had een vermoeden dat het door die broodjeszaak was, maar was het niet volledig zeker.Gisteren ben ik terug gegaan om een slaatje te proberen. Waar ik dus nu heel van spijt van heb.Gisterenavond was ik echt ziek en
vandaag laat ik constant puffen.
Ik ben al meermaals naar het toilet gegaan, maar geen verbeteringen.Ik kom er gek van. Zou dit een soort van voedselvergiftiging zijn?
Misschien gebruiken ze geen verse groenten ..
Ik weet het niet, ik ga alvast nooit meer terug.Wie kan me helpen? raad geven?
4 reactiesReagerenEmma23 februari 2012 om 14:20Tsja, zou heel goed kunnen. Ik heb ooit eens een foute mossel gegeten: braken, braken, braken, nog meer braken en diarree, 24 uur lang. Daarna ging het weer wat beter. Maar er heerst ook buikgriep… Zorg dat je voldoende drinkt/vocht binnenkrijgt (bouillon) en geef le lichaam tijd om weer de oude te worden. En ik zou deze broodjeszaak voorlopig maar even mijden. Verder geen koorts?
Beterschap. Emma
ReagerenKitana23 februari 2012 om 14:26Thx voor je reactie
Nee, ik voel me voor de rest prima in orde.
Het is enkel vervelend, stel je voor om de 3 min een pufje laten, het is geen zicht 🙂Nee, ik stap die zaak echt nooit meer binnen.
Reageren
Ze zouden daar beter een voedselinspectie uitvoeren.Emma23 februari 2012 om 14:32Hahaha, en die lucht dan hè, pfff! En ja ik begrijp op welk programma je doelt! Nou, wat let je? Maar als je je verder niet akelig voelt -op het winden na- denk ik dat het wel meevalt. Voortaan lekker zelf je broodjes smeren.
ReagerenKitana23 februari 2012 om 14:35🙂 Das smorgens nog vroeger opstaan!
Reageren
Ik zoek alvast een zaak met een soort label:
no bacteries garanted!