- Pinkie4 november 2011 om 11:56
Ik heb sinds 1.5 week een zeurende pijn in mijn onderbuik. Heb een enorm grote kinderwens en maak me dus enorm zorgen. Ik kan de pijn niet verklaren, kan het ook niet echt pijn noemen… het is gewoon een zeurend gevoel wat er constant zit! Naar mijn weten zijn het niet mijn darmen (heb al jaren last van obstipatie, dus ken dat gevoel), het is niet mijn blaas, ben inmiddels getest op blaasontsteking. Ik ben al ruim een jaar niet meer aan de pil, maar vrijen nog met condoom, heb al 5 jaar dezelfde partner, mijn menstruatie verloopt normaal.
Wie kan mij vertellen waar ik last van heb… maak me er zorgen over.
graag jullie reacties!
gr. pinkie2 reactiesReagerenZonnetje4 november 2011 om 13:48Ik heb een ‘probleem’ wat er een beetje op lijkt. Ik heb ook die zeurende pijn in mijn onderbuik, maar ik heb het al 7 weken.
Reageren
Ik ben 7 weken geleden gecuretteerd na een miskraam, ben 3 weken geleden op controle geweest, maar de gyneacoloog vertikte het om een echo te maken. Ik moest me niet zo aanstellen, het ging vanzelf wel over. Nu moest ik eerst mijn menstruatie maar afwachten, maar ik ben nogsteeds niet ongesteld geworden (en vanmorgen ook nog niet zwanger), dus ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. Ik maak me er wel zorgen over, want wat is het en kan het kwaad? Hoelang moet ik wachten op een menstruatie of moet ik aan de bel trekken en nog eens naar het zkh bellen?Lies29 november 2016 om 19:11Misschien ben je toch zwanger? Je weet het nooit…..
Reageren