- Anoniem13 oktober 2011 om 17:44
Beste iedereen die dit zal lezen,
Ik hoop dat er tenminste iemand is die mij kan vertellen wat er scheelt. Ik ben nu 21 jaar. Ik heb een vriendin al jarenlang en nooit zonder condoom gevreeen. De afgelopen 3 jaar heb ik last van een paar problemen die sinds kort verergert zijn.Heb een scopie gekregen aan de voorkant en ken jullie vertellen dat was niet fijn maar de arts vond niets. Ik hoop dat iemand mij het volgende kan uitleggen.
Als ik moet plassen ben ik niet leeg en de straal is zeer zwak. Als ik klaar ben met plassen dan druppel ik heel erg na. Als ik moet poepen dan moet ik ook plassen en andersom. Maar als ik moet poepen en ik ga alleen om te plassen blijft er nog meer over in mijn blaas en plas ik ook niet veel. Hierna is het nadruppelen het ergst. Mijn buik wordt dikker als ik moet poepen. Het plassen gebeurt ook meerdere keren op een dag(meer dan 15 keer op een dag). Ik was op vakantie gegaan en als ik te lang dus een uur mijn plas inhou dan ga ik door een hel wegens de pijn. Nu is het probleem nog leuker geworden dat als ik wil eten s’avonds, dan moet ik gepoept en geplast hebben. Ik kan dus heel vaak niet eten. Ik rook en ontbijt niet ook in de middag niet behalve een paar snacks. Zelfs als ik normaal eet dan verandert er niets hier lag het dus helaas ook niet aan.
De arts vertelde mij dat hij niets kon vinden en dat ik over 2 maanden terug mag komen of het erger geworden is. Mijn vader heeft ook ooit zulke problemen gehad en toen hij gesterilisseerd was was het voorbij zei hij. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen wat er kan zijn en wat ik kan doen ik word helemaal gek hiervan en loop er al 3 jaar mee rond.
1 reactieReagerenAnoniem217 juli 2012 om 09:55Ik heb nierstenen en daardoor ook blaastenen en dit veroorzaakt bij mij de zelfde klachten. Ook uitstraling naar de darmen en prostaat. Er zitten dan steentjes of gruis te erriteren in de nieren of blaas
Reageren