- Mimi25 juli 2025 om 06:53
Is dit een normale kleur ontlasting.
5 reactiesReageren
Peter (huisarts)
25 juli 2025 om 20:42Ook John heeft je al vaker gezegd dat je beter kunt stoppen met het posten van dit soort vragen/ foto’s!
ReagerenMimi25 juli 2025 om 22:33Sorry, maar dit is de eerste keer dat ik een foto post. Waar komt deze opmerking vandaan?
Reageren
Peter (huisarts)
26 juli 2025 om 19:31Uit de eerder geposte soortgelijke foto’s. ..
Reageren
Antwoord: kleur van de ontlasting kan erg varieren! Enkel zwarte ontlasting en bloed bij de ontlasting kunnen zorgwekkend zijn.
Overleg dan met je huisartsMimi26 juli 2025 om 22:35Hallo Peter,
Reageren
Uit je bericht blijkt dat je aangeeft dat ik meer van deze foto’s heb geplaatst, maar dat is niet het geval. Wellicht meerdere die de naam Mimi gebruiken? Ik was het in iedergeval niet en vind het vervelend om zo uit het niets daarvan wel bestempeld te worden.Suus27 juli 2025 om 09:23Er worden hier al jarenlang, dagelijks door mensen die zich zorgen maken over hun ontlasting, “wc pot ” foto’s gestuurd en John heeft nooit tegen iemand gezegd die niet meer te plaatsen.
Reageren
Hooguit mensen geadviseerd zich er minder obsessief mee bezig te houden.
Hij beoordeelde ze gewoon iedere dag weer, ookal was er nooit iets bijzonders op te zien.
Dat was de kracht van John en daarmee droeg hij dit forum.
Door telkens weer vragen te beantwoorden of foto’s te beoordelen waarop in vergelijkbare topics al tig keer antwoord was gegegeven.
En dan bedoel ik niet alleen topics over dit specifieke onderwerp, maar in de meest brede zin.
Een zeer groot deel van de forum bezoekers heeft last van een vorm van ziekteangst ( we grapten wel eens dat hypochondrie, hyperventilatie en soa’s hier volksziekte nummer 1,2 en 3 zijn, in willekeurige volgorde) en zoekt hier geruststelling.
Als het forum daadwerkelijk in de geest van en met de spirit van John voortgezet gaat worden, horen deze vragen erbij.
Worden die afgestoten, wordt die groep hier precies zo behandelend als bij hun huisarts.
Oftewel: ze worden niet serieus genomen…..
Ik snap dat een nieuw beheer een nieuwe aanpak betekent en dat iedereen een eigen aanpak heeft.
Maar als alleen de echt medische vragen hier nog welkom zijn, wordt daarmee het forum de nek om gedraaid en gaat de gedachte waaruit John werkte, absoluut verloren!!!
Dan wordt dit het zoveelste “app de dokter ” platform waar kort en zakelijk vragen afgehandeld worden en is de toegevoegde waarde samen met John van het forum verdwenen…….