Goedemorgen ,
Valt deze ontlasting nog onder de normale kleur e.d?
Zie foto
Kan ontlasting ook een klein beetje naar ijzer/Metaal
Ruiken zonder dat er bloed in zit? Moest echt met de neus er heel dichtbij om het te ruiken
Alvast bedankt
Mvg Bos
Alle kleuren bruin zijn goed
Oke duidelijk en als het een heel klein beetje naar ijzer/metaal ruikt waar bij je er echt bijna met de neus in moet ruiken is dat ook nog wel vrij normaal?
alvast bedankt
Mvg Bos
Niemand gaat met de neus in de poep zitten om iets te kunnen ruiken... En ja dat kan en is afhankelijk van wat je hebt gegeten
Ik kan er niets bijzonders aan zien
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Bedankt voor uw reactie
Dus zoals ik het begrijp is dit normale ontlasting en niet te donkerbruin
Dit was de onlasting die een heel.klein beetje metaalachtig rook heb dit 1 dag gehad nu is de kleur alweer meerdere dagen lichterbruin
Ik had s morgens voor die ontlasting zoals elke morgen psyliumvezels gehad en dan ontbijt op het werk koffie met brood en s middags deze ontlasting
En de dag ervoor geen eten gehad wat donker gekleurd was vandaar mijn vragen aan u
Mvg Bos
Of heeft zo.n donkerdere kleur niet altijd wat met de kleur van het eten nodig ? Had de dag ervoor s middags wel een wafel gegeten waar wat chocolade op zat
en s avonds een grote kipsnitzel en aardappelen en aardappel bolletjes uit airfryer en kwark
En s ochtends dus onbijt crakers en brood en kop melk en thee en dus zakje psylliumvezels daarna op het werk 2 stuks brood en koffie. Tussen de middag weer 2 brood en thee en toen later rond 16.00 uur deze ontlasing
Mvg
In principe zijn alle kleuren bruin goed. Het is toch vooral bepaald door wat je eet en drinkt. En niet alleen wat je een dag vooraf hebt gegeten
Maar deze kleur is niet een kleur wat veroorzaakt zou kunnen zijn door dat er bloed in vermengt is?
Maar gewoon een normaal iets dus
Bedankt voor uw reactie,s
Mvg bos
Ik kan geen bloed ontdekken.
Of zou het vermengt met oud bloed dan nog donkerder moeten zijn ?
Ik zag ook geen rood bloed maar je leest wel eens over vermengt bloed wat dan een donkere kleur aan de ontlasting geeft
En dat het dan erg doordringend ruikt !
Dit van mij rook een klein beetje metaalachtig zoals ik al beschreef ik moest dan echt dicht bij met de neus
maar als het vermengt bloed /oud bloed was geweest had het veel sterker geroken denk?
Vandaar dat ik wat onzeker was
Mvg Bos