Zoeken Vraag het forum

Vocht rondom/uit anus?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • SongOl

Ik heb al wat langer darmklachten en last van vochtig achterwerk. Ik dacht eerst zweet, maar weet nu zeker dat dat het niet is.

Het gebied rondom de anus is vochtig, maar het lekt bijv niet verder door. Ik denk daarom zelf niet dat het uit de anus komt. Het heeft een sterke geur, maar geen afwijkende kleur.

Darmklachten zijn vooral dunnere ontlasting, maar het is zeker geen incontinentie. Ben verder gezond en nog geen 30 jaar. Ook is het niet die geur.

Wat zou dit kunnen zijn? Ik ga ermee naar de dokter maar ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen.

Reageren
    Jan

Al meer nieuws wat het zou kunnen zijn?

Reageren
    SongOl

Nee kan pas volgende week terecht bij de huisarts maar zal een terugkoppeling geven

Reageren
    SongOl

Voor de eventuele geïnteresseerde
    Doorverwezen naar proctoloog, blijkt proctitis te zijn. Daar krijg ik nu een kuur voor.

Advies: Ruikt het? Ga naar de huisarts en laat je doorverwijzen naar een proctoloog. Ik heb super lang gedacht dat het zweet was, eindeloze situatie. Hopelijk genees ik nu volledig 🙂

Reageren
Reageer op: Vocht rondom/uit anus?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.