Ik heb gister eenmalig waterdunne ontlasting gehad. Op de dag was ik al naar de wc geweest en was het iets zachter dan normaal. Vlak nadat ik had gegeten moest ik ineens heel nodig naar de wc. Waterdunne diarree. Ik had niet echt krampen wel sterke aandrang. Na een aantal uur heb ik weer wat gegeten en toen moest ik weer snel naar de wc. Deze keer was de ontlasting al dikker maar nog niet vast. Vanmorgen was mijn ontlasting weer " normaal ".
Mijn vraag is hoe kan dit? Ik voel me niet ziek en heb geen echte krampen gehad. Heb ik dan toch iets verkeerds gegeten of kan dit zomaar gebeuren?
Het warme weer kan dat veroorzaken. Je drinkt iets meer misschien nog ijs gegeten...
Ik drink juist te weinig. Al is mijn urine wel doorzichtig. Maar het weer is wel een logische oorzaak. Al hebben we airco in huis het blijft toch warm en zeker de overgang van warm naar koud is ook niet goed voor je dacht ik. Bedankt voor uw reactie!! Ik had voor de zekerheid wel alles grondig schoongemaakt om eventueel geen familieleden aan te steken maar dat zal dus niet gebeuren gelukkig!