Zoeken Vraag het forum

nissen operatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mieke

Twee jaar geleden nissen operatie ondergaan. Milt geraakt en verwijderd. Vier weken in ziekenhuis gelegen. Kon geen eten meer doorslikken. Drie maand aan sonde voeding gezeten. Heb nu hele trage doorgang van slokdarm. Eten hoopt zich op. Heb methode ontwikkeld om vast zittend voedsel eruit te werken. Want overgeven kan je niet meer. Wat ik heel erg vind is dat als je misselijk bent en zou willen overgeven er niets uitkomt en vreselijk pijn doet. Maar goed heb niet meer het zuur.

Kees

hoi wens je veel beterschap en wil je ook vragen want ik heb over een paar weken een operatie dus vroeg ik me af ben je al van je problemen af of zijn die er nog het maakt me wel bang vandaar kun je wat laten weten vast bedankt en veel beter schap

Reageren
    maria

Ik heb een nissen operatie gehad waarbij alles mis gegaan is wat maar mis kon gaan.Vlak na de operatie alles prima kreeg een controle scan waarbij bleek dat er een lekkage was.Dus terug opereren na 3 dagen thuis gekomen kon niet eten alleen vloeibaar . Als dan na 10 dagen de draadjes eruit mochten scheurde de wondjes open dus die moesten terug dicht genaaid worden. 3 operatie s in 10 dagen dat is niet niks . Door overmaat van ramp kreeg ik dan ook nog littekenweefsel aan de binnen kant van de slokdarm waardoor ik gedilateerd moest worden.Nu 10 jaar later is er terug een breuk en veel last heb terug een afspraak voor geopereerd te worden maar deze keer ben ik wel bang .

Reageren
    Sara

Heb juist een nissen operatie ondergaan in uza antwerpen.ben nu 3 dagen thuis en moet nu 2 weken vloeibare voeding eten.heb nog veel pijn doch geen zuur meer en neem geen medikamenten meer.ik hoop dat alles goed blijft gaan,maar eten zal anders zijn ,goed kauwen en kleine beetjes eten en niet overdrijven.

Reageren
    Renate

Ben 11 jaar geleden geopereerd heb nu weer moeite met slikken en een brandende pijn op de borst. Meer mensen dit?

Reageren
    Carin

Ja ik heb ook lang pijnklachten gehouden

Reageren
    els

na een operatie hoe snel kan ik terug met de auto rijden

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag voor de chirurg

Reageren
    Steef

Kun je na een nissen operatie niet meer braken of wel nog.

Reageren
    Bianca

Ik krijg over een week of 6 een operatie en ik vind dat best hee spannend als ik deze verhalen allemaal lees. Is er iemand die de operatie heeft ondergaan in het Rode Kruis ziekenhuis in Beverwijk? En wat is de ervaring qua operatie, complicaties, nazorg etc?

Reageren
Reageer op: nissen operatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.