- Nima7 december 2021 om 21:48
Ik merkte zojuist dat mijn ontlasting een lichte kleur had, lichtbruin, is dat normale keur? Ik heb hier twee foto’s toegevoegd, die twee zijn voor vandaag maar ik heb 2 keer in we geweest.
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 december 2021 om 21:54Dat zak voor liggen aan wat je gegeten en gedronken hebt. Het is nog steeds bruin
ReagerenNima7 december 2021 om 22:01Dus je denkt niet dat ik een alvleesklier of galprobleem heb? En ik hoef me ook geen zorgen te maken?
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2021 om 22:10Waarom zou je een van die problemen hebben dan? Heb je nog andere klachten?
ReagerenNima7 december 2021 om 22:12Nee ik heb geen klachten, alleen die kleur, dus dit is normale kleur?
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2021 om 22:17Dat is een normale kleur.
ReagerenNima7 december 2021 om 22:18Bedkankt.
ReagerenStoelgang3 juli 2024 om 09:30Beste ik heb een paar weken terug mijn stoelgang moeten binnen geven en daar uit is er bloed gevonden in mijn stoelgang ben ik ik doorverwezen naar een arts waar ik gisteren bij was nu voor hem was Da nog niet dringend nodig om dat ik nog redelijk jong ben en ze testen en doen het onderzoek pas rond 50 leeftijd gemiddeld nu voor de zekkerheid moet ik mijn stoelgang nog eens laten testen vinden jullie deze uitwerpselen normaal uit zien ? Ik vindt dat mijn stoelgang de laaste tijd heel hart stinkt
Vriendelijke groeten
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
3 juli 2024 om 18:20Daar is zo aan de hand van een foto niets over te zeggen
Reageren