Zoeken Vraag het forum

Bult onder anusgat

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Fred

Hoi allemaal,
    Sinds een week voel ik een bult onder mn kontgat. Het doet niet pijn. Mn ontlasting gaat ook goed. Ik pers gelukkig niet meer. Ik had tijdje geleden (2 maanden geleden) last van aambeien. Ik ben hiervoor dinsdag naar de huisarts en die zei dat het een pukkel is en dat het wel weg gaat. Ik wil het toch ook aan jullie laten zien. Misschien heeft iemand van jullie dit meegemaakt. Zie foto

8 reacties
    Reageren
    Anoniem

Graag reacties

Reageren
    Berkie1000

Als je hard perst kan een aambei direct weer terugkomen. Verder kan het ook puistje of onstoken plekje zijn.

Reageren
    Anoniem

ik las iets over fistel, abces etcetera… en andere slechte dingen. Ik pers gelukkig niet hard. Alleen mee persen.

Reageren
    Berkie1000

Ik heb op het moment nu een peri-anale fistel. Het is een ontstoken puistje wat niet vanzichzelf geneest moet een operatie ten grondslag komen. Verder is het iets onschuldigs. Laat het gewoon even checken kan geen kwaad. ben vaak genoeg met de billen blood geweest voor verschillende artsen :))

Reageren
    Anoniem

Hoelang heb je het al? Wordt je geopereerd?

Reageren
    Anoniem

Laten we hopen dat het snel voorbij is. Ik heb het nu ruim 1 week.

Reageren
    Anoniem

Het was trouwens een perianaal abces. Vandaag geopereerd. Nu lekker herstellen.

Reageren
    John (moderator)

Beterschap!

Reageren
Reageer op: Bult onder anusgat
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.