- Marieke27 november 2020 om 21:26
Hoi
Is de ontlasting op de foto normaal of is dit vettige ontlasting? Ben vandaag al 3 keer naar toilet geweest voor ontlasting dat ben ik niet gewend.
Bijlagen:
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 november 2020 om 21:40Dat is normale ontlasting
ReagerenMarieke27 november 2020 om 21:46Oke en is het ook normaal dat ik dit 3 keer per dag heb en ook 3 keer deze hoeveelheid zeg maar heb dat eerder nooit gehad sloeg ook wel eens een dag over.
ReagerenJohn (moderator)
27 november 2020 om 21:47Dat kan wel eens gebeuren is doorgaans toch afhankelijk van wat je eet en drinkt
ReagerenMarieke27 november 2020 om 22:11Ja heb eerst een week breiige ontlasting gehad en paar dagen heel misselijk geweest en ben 1.6 kg afgevallen in een week vond dit wel erg veel maar assistent huisarts geeft aan dat dit wel kan met breiige ontlasting.
Nu sinds begin deze week gaat eten weer beter en eet ook veel groente en fruit at daarvoor veel alleen maar brood en niet echt gezond zeg maar.
Huisarts dacht vorige week dat mijn maag en darmen van slag zijn had ook een zeurend gevoelige bovenbuik dat is nog steeds niet helemaal weg krijg daarvoor maandag een echo van de bovenbuik.
ReagerenJohn (moderator)
27 november 2020 om 22:33Het zal allemaal wel meevallen denk ik
ReagerenMarieke27 november 2020 om 22:57Laten we het hopen maak mij best ongerust.
Reagerenlip8 september 2021 om 12:47nog wat uitgekomen echo
ReagerenMarieke30 september 2021 om 22:25Lip
Ja 5 goedaardige leveradenomen hoormoongevoelig, waarschijnlijk door slikken van de pil.
Reageren
En wat betreft de darmklachten en wisselend ontlasting patroon vermoed de MDL arts dat het een prikkelbaar darmsyndroom kan zijn. Heb in maart dit jaar een darmonderzoek gehad daar is niks uitgekomen.
Voor de leveradenomen blijf ik onder behandeling bij de MDL arts en krijg 1 keer per jaar een MRI scan daarvoor.Jannes2 juni 2023 om 02:54Waarom heb ik dagelijks na het eten vettige waterige ontlasting?
ReagerenJohn (moderator)
2 juni 2023 om 13:42Ik zou het zo niet weten. Misschien eet je vettig…
Reageren