Zoeken Vraag het forum

Vettige ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marieke

Hoi

Is de ontlasting op de foto normaal of is dit vettige ontlasting? Ben vandaag al 3 keer naar toilet geweest voor ontlasting dat ben ik niet gewend.

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is normale ontlasting

Reageren
    Marieke

Oke en is het ook normaal dat ik dit 3 keer per dag heb en ook 3 keer deze hoeveelheid zeg maar heb dat eerder nooit gehad sloeg ook wel eens een dag over.

Reageren
    John (moderator)

Dat kan wel eens gebeuren is doorgaans toch afhankelijk van wat je eet en drinkt

Reageren
    Marieke

Ja heb eerst een week breiige ontlasting gehad en paar dagen heel misselijk geweest en ben 1.6 kg afgevallen in een week vond dit wel erg veel maar assistent huisarts geeft aan dat dit wel kan met breiige ontlasting.

Nu sinds begin deze week gaat eten weer beter en eet ook veel groente en fruit at daarvoor veel alleen maar brood en niet echt gezond zeg maar.

Huisarts dacht vorige week dat mijn maag en darmen  van slag zijn had ook een zeurend gevoelige bovenbuik dat is nog steeds niet helemaal weg krijg daarvoor maandag een echo van de bovenbuik.

Reageren
    John (moderator)

Het zal allemaal wel meevallen denk ik

Reageren
    Marieke

Laten we het hopen maak mij best ongerust.

Reageren
    lip

nog wat uitgekomen echo

Reageren
    Marieke

Lip

Ja 5 goedaardige leveradenomen hoormoongevoelig, waarschijnlijk door slikken van de pil.
    En wat betreft de darmklachten en wisselend ontlasting patroon vermoed de MDL arts dat het een prikkelbaar darmsyndroom kan zijn. Heb in maart dit jaar een darmonderzoek gehad daar is niks uitgekomen.
    Voor de leveradenomen blijf ik onder behandeling bij de MDL arts en krijg 1 keer per jaar een MRI scan daarvoor.

Reageren
    Jannes

Waarom heb ik dagelijks na het eten vettige waterige ontlasting?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het zo niet weten. Misschien eet je vettig…

Reageren
Reageer op: Vettige ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.