Zoeken Vraag het forum

Geen ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb al 4 dagen geen ontlasting gehad. Ik voel ook geen aandrang of zo. Als ik dan toch probeer te ontlasten, komt er niks. Ik voel ook geen ontlasting zitten. Maak mij wel zorgen, normaal poep ik zo goed als dagelijks

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Drink je voldoende? ( 2 liter water per dag)

Reageren
    Anoniem

Ik drink ruim 2l water per dag en eet ook voldoende fruit (kiwi, sinaasappel, pompelmoes)

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je morgen toch maar even met de huisarts bellen. Die kan iets voorschrijven. Maar niet optoilet gaan zitten en proberen als er geen aandrang is. Daar krijg je alleen maar aambeien van

Reageren
Reageer op: Geen ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.