- xx31 december 2019 om 00:55
Hallo, ik heb altijd als ik bij mijn vriend ben dat ik niet naar de wc kan. Soms lukt het wel maar meestal niet.
Ik zit daar dan meestal 3 dagen met buikpijn omdat het gewoon niet lukt om naar de wc te gaan, er komt gewoon echt niets uit. Wat kan ik hier tegen doen, want ik heb wel continue drang dat ik moet, en dan ga ik en dan komt er niks..
7 reactiesReagerenAnoniem31 december 2019 om 15:11Buiten de deur moeilijk naar de wc gaan, heeft vooral te maken met gevoel van onveiligheid. Weet niet of je je echt prettig voelt in je relatie, of je je durft open te stellen of dat je het moeilijk vindt om in een ander huis te zijn. Misschien bepaalde bloesemremedies. Zou je advies bij moeten vragen. Voor je darmen op zich werkt colon clean wel goed.
ReagerenJohn (moderator)
31 december 2019 om 18:02gebruik psylliumvezels en zorg dat je minimaal 2 liter water per dag drinkt
Reagerenxx1 januari 2020 om 17:55Ik voel me gewoon helemaal op m’n gemak en voel me ook veilig, ik wil daar prima gewoon poepen want ze zijn daar heel open.
Alleen het lukt gewoon niet
Reagerenxx3 januari 2020 om 23:05Hallo, ik ben ondertussen al weer sinds gister thuis en het is mij nog steeds niet gelukt om mijn behoefte te doen. Ik heb wel heel erg aandrang dat ik moet, maar als ik dan op de wc zit komt er niks uit.
Wat moet ik doen? Het lijkt wel of mijn gedachtes het tegen houden omdat ik denk ‘wat als het weer niet lukt?’
ReagerenJohn (moderator)
3 januari 2020 om 23:06Neem morgen even contact op met de huisartsenpost. Die kunnen er iets voor voorschrijven
Reagerenxx4 januari 2020 om 08:35de huisarts is bij ons dicht in het weekend.
Ik heb nog wel van die zakjes poeder die ik in water moest doen en dan drinken, toen ik ook een keer niet naar het toilet kon.
Maar ik ben dit weekend een weekendje weg en ik heb continu het gevoel alsof m’n buik helemaal vol zit van ontlasting en drang dat ik moet maar het lukt niet
ReagerenJohn (moderator)
4 januari 2020 om 15:41Er is een huisartsenpost speciaal voor weekenden en de avonden
Reageren