- Noex3 april 2019 om 12:54
Hoi.
Ik heb vorige maand last gehad van jeuk rond de anus. Hiervoor heb ik mebendazol geslikt, dit werkte prima, na een week geen last meer van klachten. Na de tweede kuur kwamen de klachten terug Dit duurde ongeveer 3 weken na het nemen van de tweede pil.
Ik heb nu weer mebendazol geslikt. We zijn inmiddels 3 weken verder, maar ik hou nog steeds klachten. Nu vraag ik me af of het wel aarsmaden zijn. Iemand ervaring met jeuk? Het voelt ook letterlijk of iets van binnen naar buiten kruipt, vooral snachts. Maar overdag ook.
Een tweede aandachtspunt wat ik heb is dat mijn onderbroek sochtends gevuld is met allemaal kleine witte bolletjes. Schat 1 millimeter in diameter. Ziet er inderdaad uit als stukjes draad af en toe, maar ze zijn zo ontzettend klein dat je ze alleen goed zit met een felle lamp. Ik kan niet zeggen dat ik dit op wormpjes vind lijken en lees ook niks hierover op internet.
Iemand ervaring hiermee?
Alvast bedankt!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 april 2019 om 17:59wormpjes zouden echt wel duidelijk herkenbaar zijn in de ontlasting. Misschien is het een schimmelinfectie. Ga met de klachten naar de huisarts
Reageren