- anoniem12 september 2018 om 21:57
Dag
Ik heb al een week of iets langer diaree afwisselend met normaal en dan weer half slappe maar toch nog in 1 vorm. Nu vandaag had ik het weer en heb de laatste tijd ook een branderig gevoel als ik naar de toilet moet. Ik veegde mijn poep af en er waren minime bloedvlekjes te zien zeer kleine maar ze waren er. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik ben al eens naar de dokter geweest 2 jaar geleden voor iets anders en toen onderzoek gedaan en alles van de stoelgang en alles was normaal dus het leek op een spastische darm te lijken toen. Misschien heeft dit er ook iets met te maken.
Alvast bedankt voor u antwoordMvg
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 september 2018 om 02:26Dat kan wel door PDS veroorzaakt worden
ReagerenAnoniem13 september 2018 om 03:38Dag beste,
Zit nu weer op de toilet en nu volledig slappe. Ik voel me altijd in orde en opeens in een kleine 10 seconden is er die enorme drang om naar toilet te gaan en dan zit ik erop en komt het er soms in 1 keer uit meestal in verschillende kleine delen van diarree. Ik moet ook altijd zeer stinkende scheten laten misschien weet u hier nog wat extra met. Na de stoelgang voel ik me meestal beter en is de buikpijn weg. Tijdens de ontlasting is de buikpijn soms zeer ondragelijk en irritant.
Mvg
ReagerenAnoniem13 september 2018 om 03:41Dag beste
Misschien nog iets extra om te weten toen ik dit weekend uitging en een beetje alcohol consumeerde 4 vodka redbulls(was nuchter ) kreeg ik opeens diarree en had ik de neiging over te geven en moest vaak naar buiten omdat ik binnen te veel spanning had en teveel drang om naar toilet te gaan. Of was dit dan gewoon de pds tijdens het uitgaan.
Mvg
Reagerenanoniem13 september 2018 om 04:00Nog een laatste dat ik wil toevoegen is dat ik van 25 augustus – 1 september naar lloret de mar ben geweest en daar veel gefeest heb 5 dagen aan een stuk uitgegaan dan 1 rustdag en dan een rustige avond zonder alchohol. Sinds de terugkeer van de reis heb weer extra last van diarree etc. Op de reis zelf had ik lichte koorts en buikpijn voor 1 dag dit was na lang rusten en paracetamol(1000mg) voorbij. De paracematol van 1000 mg was mij wel misgevallen en hierdoor voelde ik mij slechter dan ervoor en had een licht gevoel en veel buikpijn en moeilijke stoelgang en kon niet overgeven (ook niet met vingers in keel). De diarree klachten waren licht na de reis en nu de laatste dagen is het weer wat irritant en ongemakelijk. Misschien helpt dit u ook alvasy bedankt.
Mvg
ReagerenJohn (moderator)
13 september 2018 om 09:44Niet raar als je wodka en redbull drinkt….. alleen al door de suikers in de redbull en dan natuurlijk nog de alcohol
Reageren