- Ilse23 maart 2018 om 11:06
Beste Dokter,
Ik maak mij ontzettend veel zorgen om mijn vader. Hij heeft al jaren (15+) PDS. Het wordt de laatste tijd steeds erger. Hij kan niet meer op zijn buik liggen, zitten doet pijn, lopen doet pijn, en hij kan zich minder goed concentreren door zijn pijn. Ik weet dat hij zich zorgen maakt omdat zijn broer overleden is aan darmkanker. Ik maak me echt veel zorgen om hem en ik wil heem graag helpen. Weet u misschien iets wat de pijn kan verlichten of iets wat kan helpen. Ik las op internet iets over pepermunt olie. Dat soort dingen,
Middeltjes die misschien kunnne helpen. Misschien zijn er ook nog andere mensen die hier last van hebben en hebben die mensen ook tips. Echt alles is welkom!!Alvast heel erg bedankt.
Met vriendelijke groet,
Ilse5 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 maart 2018 om 13:36Hij zou Tempocol kunnen proberen…Maar als de klachten zo erg zijn, zou het beter zijn om naar de huisarts te gaan en een verwijzing te vragen voor de MDL-arts
ReagerenIlse23 maart 2018 om 14:57Hij is al naar de mdl arts geweest. Hij krijgt nu een echo van de dokter, maar het gaat gewoon echt niet meer…
ReagerenJohn (moderator)
23 maart 2018 om 15:03Hij zou dan toch even de echo moeten afwachten…
ReagerenIlse23 maart 2018 om 15:11Is het wel oke als hij tempocol gaat slikken? Misschien helpt het iets… Heel erg bedankt voor de informatie!!
ReagerenJohn (moderator)
23 maart 2018 om 15:34hij zou het kunnen proberen….
Reageren