- Jessica12 december 2017 om 21:56
hallo, ik heb een soort van vettige ontlasting gehad. Maar ik heb hoogst waarschijnlijk PDS, maar ik zat ook te denken aan alvleesklierkanker. Ik ben 19 jaar oud en ben daar erg bang voor iemand die me kan helpen?
8 reactiesReagerenJessica12 december 2017 om 21:57verder heb ik een opgeblazen gevoel gehad en buikpijn bij de navel. Verder geen last van geelzucht oid.
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2017 om 22:02Dat lijkt toch meer op PDS. En vette ontlasting wordt toch vooral veroorzaakt door wat je eet en drinkt
ReagerenWilliam12 december 2017 om 22:17Hoe ziet vettige ontlasting uit? Hoe is dit op te merken? Ik snap het niet echt.
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2017 om 22:18vette ontlasting blijft drijven op het water en geeft een oliefilmpje om de drol
ReagerenWilliam12 december 2017 om 22:24Dus enkel drijvende ontlasting is geen vettige ontlasting? Want dit heb ik ik zie geen olie oid
ReagerenJohn (moderator)
12 december 2017 om 22:26Dat hoeft niet perse vette ontlasting te zijn. Bovendien is bette ontlasting ook niet meteen een probleem, maar vooral afhankelijk van wat je eet en drinkt. Als je vet eet, kun je ook vette ontlasting hebben.
Reagerentini23 november 2020 om 09:47Goedemorgen, ik hev al geruime tijd vette ontlasting. Ik ben een hartpATIENT en slik meerdere medicijnen. Ik moet ook een aantal keren per dag. Pfffffffffffff\Maak me om alles grote zorgen. Zou het door medicijnen kunnen komen of??????
Mijn ontlasting is al diverse keren nagekeken en komt nietsuit. Ik mag er toch van uit gaan dat als er iets aan de hand zou zijn dat het dan allang uit de ontlasting had gekomen????
Ik ben ook een hypochonder dus blijf me zorgen maken.
ReagerenJohn (moderator)
23 november 2020 om 16:00het is nog maar de vraag wat je vette ontlasting noemt… En doorgaans is dat een gevolg van wat je eet en drinkt, vooral als er al ontlastingsonderzoek is gedaan waar niets uit komt
Reageren