- Merel4 december 2017 om 08:26
Hallo,
Sinds gister ochtend ben ik misselijk en het is in de loop van de tijd wat erger geworden en ik heb er ook nog maagkrampen bij gekregen, voor de rest nog niet overgegeven maar soms wel zo’n gevoel. Heerst er op dit moment misschien een “buikgriepje”?7 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 december 2017 om 10:19De buikgriep heerst volop
ReagerenMerel4 december 2017 om 10:44kan het ook een buikgriepje zijn zonder overgeven maar je heel misselijk voelen?
ReagerenJohn (moderator)
4 december 2017 om 10:49Dat zou zeker kunnen
ReagerenMerel4 december 2017 om 15:27ik moest daarnet naar het toilet en moest wat harder persen (Haha sorry voor de details) vooral omdat me onderbuik nu ook pijn doet en er kwam doorzichtig slijm bij, kan dit ermee te maken hebben? Of moet ik me ernstige zorgen maken? Ik ben btw. 14 en ben nog niet ongesteld
ReagerenJohn (moderator)
4 december 2017 om 17:08Als je harder moet persen, kan er best wel eens wat slijm vrijkomen.
Reagerenmerel4 december 2017 om 23:07bedankt voor het reageren!
ik ben nogsteeds flink misselijk (komt in vlagen) maar gelukkig geen buikpijn meer. Hopen dat de misselijkheid ook snel weg gaat.
ReagerenHans5 december 2017 om 10:24Hi Merel ,
Heb ongeveer hetzelfde alleen heb ik er ook nog diarree bij en maagzuur.
Denk dat het mischien komt doordat je iets bedorven of allergisch bent voor een bepaalde voeding.
Gr hans
Reageren