- Anoniem27 februari 2016 om 02:02
Mijn moeder van 82 maakt ’s nachts enorm veel lawaai tijdens haar slaap. Bij elke ademuitstoot produceert ze een hard geluid. Dit is enorm irritant en ik ben bang dat haar buren over gaan klagen. Ze hoort het zelf blijkbaar niet. Als je haar wakker maakt gaat ze daarna gewoon vrolijk verder. Het lijkt op wanneer je heel hard en lang “euh” roept, beetje schaapachtig. Hoe kan dit? Wat is de oorzaak? Is hier een behandeling voor?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 februari 2016 om 09:32Er zou een slaaponderzoek gedaan kunnen worden om de oorzaak te achterhalen. Een bezoek aan de KNO arts is ook een mogelijkheid.
Reageren
Het kan natuurlijk een gevolg van haar leeftijd zijn. Spieren worden wat slapper.
Als ze kalmerende middelen of slaapmedicatie gebruikt kan dat ook de oorzaak zijn.
Als ze slaapt hoort ze dat zelf uiteraard niet.
Of je een vrouw van 82 nog dit soort onderzoeken moet laten doen alleen omdat je bang bent dat buren gaan klagen, kun je je afvragen.Anoniem29 februari 2016 om 02:53Er zal wel wat moeten gebeuren. De politie heeft al voor haar deur gestaan omdat de bovenburen geklaagd hadden dus……
ReagerenJohn (moderator)
29 februari 2016 om 16:24Zo, dat is vervelend…maar zegt meer over de bovenburen….
Reageren
Zoals ik al aangaf:
Of een bezoek aan de KNO arts of een slaaponderzoek. Bespreek het met de huisarts.Priscila20 juni 2018 om 12:20Hallo!
Mijn zus heeft kanker en is strijdende. Haar stem is veranderd, en deze dagen tijdens haar slapen, maakt ze ontzettend harde rare geluiden.
Ze heeft livermestatase.
Hartelijk bedankt voor uw antwoord.
ReagerenJohn (moderator)
20 juni 2018 om 12:32Ik weet niet of ik een antwoord kan geven, maar ik zou wel eerst de vraag moeten weten…
Reageren