Zoeken Vraag het forum

Wit slijm als ik wakker wordt.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb sinds 3 maanden wit slijm (melk kleur) als ik wakker wordt daarna niks gewoon dag .
    Ik ben zwaar roker 35 sigaretten per dag ,ook zwaar gewicht en ik gebruik de cipap apparaat sinds 1 jaar voor slaapapneu om goed te ademen gedurende slapen ,heb ook astma .
    Ik ben heel ongerust door dat wit slijm .
    Heeft iemand een iade wat is dat ?
    gevaarlijk of niet ?
    Alvast bedankt.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het slijm kan worden veroorzaakt door de CPAP. Dat is dan iets waar je je geen zorgen over hoeft te maken. Hoe hoog staat de luchtvochtigheid van het apparaat ingesteld?

Reageren
    Anoniem

Ik ben heel dankbaar voor je reactie .
    ik weet niet hoeveel vochtigheid in het apparaat als je bedoel de warmte het is op 3 en ik vil het met water tot de limit .

Reageren
    John (moderator)

Zet het apparaat dan eens op 2,5.
    Bij mij heeft dat redelijk geholpen. In ieder geval minder slijm. Maar je zult er in principe altijd wat last blijven hebben.

Reageren
    Anoniem

Ik ga dat proberen , en nog maal heel erg bedankt.Toen had ik het eerst was ingesteld op 2 maar ik had het verheugd naar 3 dus je heeft gelijk.

Reageren
    anoniem

<i>kan nu niet slapen heb 1 uur op bed gelegen wakker met cpap masker full face op en zet het af en zie 8 stops op die circa 3 kwartier dat ik masker heb opgehad rara</i>

Reageren
Reageer op: Wit slijm als ik wakker wordt.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Opvliegers: wat zijn het, wat veroorzaakt ze en wat helpt?

4 min leestijd

Hoe lang duurt de overgang en wanneer begint het?

4 min leestijd

Anticonceptie en de overgang: wanneer stop je en hoe herken je de overgang?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.