- Anoniem31 augustus 2014 om 02:01
Hallo, ik ben op de één of andere manier altijd verkouden en heb al maanden bloed bij het snuiten. Er komt geen eens snot mee maar alleen bloed en niet zo’n beetje ook. Ik rookte veel maar ben nu een aantal weken gestopt .
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2014 om 09:05Als je je neus regelmatig snuit, zonder dat er snot aanwezig is, kun je kleine bloedvaatjes in je neus beschadigen. Die zorgen voor het bloed. Het gevoel dat je verkouden bent kan door het stoppen met roken komen. Dat zal vanzelf weer weggaan.
ReagerenAnoniem31 augustus 2014 om 15:43Ik ben niet verkouden geworden vanaf het moment dat ik ben gestopt met roken, ik heb deze gevoel van verkoudheid al jaren
ReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2014 om 16:36Waarschijnlijk zijn je slijmvliezen dan te droog. dat kan echter wel door het lange roken worden veroorzaakt. Ik heb daar zelf ook last van. Ik spoel mij neus regelmatig met water. Dat helpt tegen het verkoudheidsgevoel door droge slijmvliezen
ReagerenKleinpropje22 januari 2018 om 12:54Ik heb het zelfde probleem maar ik heb nooit gerookt dus dat kan het niet zijn.. als ik mijn neus snuit is alleen maar bloed…
ReagerenJohn (moderator)
22 januari 2018 om 13:09Ga dan eens met die klachten naar de huisarts
Reageren