Zoeken Vraag het forum

Benauwd?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kool

Goededag,
    Ik ben al wel bekend met benauwdheidsklachten sinds de afgelopen 5 jaar is het aan en af met de benauwdheid. Ik ben toen naar de huisarts geweest die zei hyperventilatie wel mogelijk was, echter is nooit onderzoek gedaan naar andere mogelijkheden. Ventolin hielp toen der tijd niet meteen en volgens de huisarts zou dat wel moeten moest her asthma zijn door allergie of andere oorzaak. Toch komt de benauwdheid nu ineens weer op sinds dinsdag in de avond. Het begon dat ik slijm voelde in me luchtpijp en keel alsof er overmatig slijm geproduceerd werd en daarna was ik benauwd me keel leek ook ineens dik. Dat was natuurlijk niet zo fijn. Nu is het iets minder met de keel maar nog steeds benauwd en voel ik getril in me luchtpijp. Dit had ik toen 5 jaar geleden ook.

Ik heb de huisarts een bericht gestuurd hierover en die wil wel checken, maar kun je bij hyperventilatie het gevoel hebben van trillingen en slijm in de luchtpijp en tegelijk ook in de keel?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen

Reageren
Reageer op: Benauwd?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.