Zoeken Vraag het forum

acute bronchitus,nu koorts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb al ruim 2 maanden last van veel hoesten, en kortademigheid. Maar sinds gisterenavond voel ik me ook niet lekker. Wat meer piepen ook.Vanmorgen merkte ik dat ik oook koorts had. Moet je dan direct een arts bellen, of moet ik even afwachten

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe hoog was de koorts?

Reageren
    Anoniem

Vanmorgen 38.7

Reageren
    John (moderator)

Omdat je de bronchitis hebt, is het goed om de dokter toch even te bellen. Het kan natuurlijk ook gewoon verkoudheid zijn

Reageren
    Anoniem

bij een virale infectie word nooit een kuur gegeven, maar wanneer spreek je van een virale infectie. Want het schijnt dat je niet altijd een longontsteking kan horen, en je hoeft ook niet altijd koorts te hebben.Terwijl je wel maanden aan het hoesten ben, en niet kan slapen.
    Na ruim 3 maanden hebben ze me ook een kuur gegeven, ook i.v.m. hoge koorts maar het blijkt toch echt dat het wel werkt. Al zijn de klachten niet geheel weg.

Reageren
Reageer op: acute bronchitus,nu koorts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Opvliegers: wat zijn het, wat veroorzaakt ze en wat helpt?

4 min leestijd

Hoe lang duurt de overgang en wanneer begint het?

4 min leestijd

Anticonceptie en de overgang: wanneer stop je en hoe herken je de overgang?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.