Zoeken Vraag het forum

Raar gevoel buik/beurs

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gevoel

Ik heb nu 2 dagen last van mijn longen en ribben, dit is geen vreselijke pijn maar meer zeurderig/beurs gevoel. Tijdens een diepe ademhaling voelt het raar, ook heb ik een gematigde opgeblazen buik. Heb constant een honger gevoel terwijl ik niet echt trek heb.

Waar kan dit aan liggen ?
    Heb sinds een week nieuwe braadboter gekocht, maar denk niet dat het hiermee te maken heeft.

2 reacties
    Reageren
    r

Het is best wel lastig aan te geven welke plek het nu precies is, heb vooral last van de onderkant, maar in het midden is dit gevoel ook soms aanwezig,

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Als de klachten aanhouden, ga dan even naar de huisarts. Die kan dan wat dingen onderzoeken.

Reageren
Reageer op: Raar gevoel buik/beurs
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Opvliegers: wat zijn het, wat veroorzaakt ze en wat helpt?

4 min leestijd

Hoe lang duurt de overgang en wanneer begint het?

4 min leestijd

Anticonceptie en de overgang: wanneer stop je en hoe herken je de overgang?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.