- Anoniem25 maart 2016 om 17:56
Ik ben mama van dochtertje van 11j,vanmorgen had mijn dochter zich wat overslapen voor naar school te gaan.Toen ik haar dan maar een handje hielp om wat vlugger te zijn bij het aan en uitkleden en haar te wassen zag ik als ik haar onderbroekje uitdeed dat ze niet echt proper was in haar onderbroekje,beetje gelige slijmen zo in haar broekje,ruikte wel sterk toen ik nadien aan ruikte zo.Was ook niet de kleur en reuk van afscheiding zoals het bij mijzelf altijd is bij mijn eigen afscheiding.Ook haar vagina was niet echt proper zag ik tussen haar schaamlipjes,wit korrelig zo wat tussen haar schaamlipjes en ook zo witte pusch zo rond haar clitorisje en onder haar voorhuidje van haar clitorisje wat ik dan wel proper gemaakt heb dan.
Meestal kleed ze zichzelf aan en uit smorgens en wast ze zich maar ik vermoed nu dat ze niet echt elke keer haar vagina wast omdat ik het nu zelf is gezien heb.
Moet ik het haar nu uitleggen of een keer voordoen bij mijzelf hoe ze haar vagina moet wassen elke morgen,ik wil zelf ook wel dat ze proper is bij haar vagina en haar clitoris.Is het mss best wel dat ik haar regelmatig is controleer of ze wel proper is bij haar vagina.Ze is nog niet ongesteld geweest vandaar dat ze mss niet echt omspringt met haar vaginale hygiène elke dag.
Hoe kan ik haar wegwijs maken met haar vaginale hygiène elke dag zo?1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 maart 2016 om 22:10Ik denk dat het goed is om haar in ieder geval goed uit te leggen dat ze, en hoe ze, haar vagina moet wassen.
Reageren
Het zou goed zijn als ze iedere dag zou douchen..