- Diek11 september 2017 om 22:21
Zaterdag is mijn zoontje van 3 bij zijn moeder thuis met zijn wang tegen de tafel aan gestoten, zit nu een blauw plekje maar hij had die dag nergens last van en gegeten, geen idee of het er mee te maken heeft…
Sinds zondagochtend plotseling koorts, huilerig en een zere mond aan 1 kant (links), wil niet eten sinds vandaag, eet al 2 dagen waterijsjes zodat er wel vocht binnenkomt. Gister wel 3 biscuits, vandaag dus alleen waterijsjes.
Soms lijkt hij er even een uurtje geen last van te hebben, dan speelt hij en praat hij. Dan kan het ineens weer omslaan, is hij erg hangerig, jammerig en moet hij huilen en wil of kan hij niet praten.
Net werd hij ook wakker, vervolgens jammert hij zichzelf weer in slaap, heel aandoenlijk. Morgen is dag 3, indien nog koorts tijd om de huisarts te bellen? Gister had hij 39.2, vandaag 38.5 (6 uur na paracetamol 240mg getempt).
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 september 2017 om 22:29Diek13 september 2017 om 09:58Uiteindelijk zelfde avond nog bij huisartsenpost geweest omdat hij ontroostbaar bleef huilen zonder dat hij kom zeggen wat er was.
Toen we in de auto zaten was het plots over, kon hij weer prima praten en zei hij dat hij geen pijn meer had. Alsof het in vlagen komt de hele tijd…
Super onrustige nacht gehad, gister ook weer continue van die stemmingswisselingen, ene moment vrolijk dan weer continue huilen. Gister wel weer gegeten, alleen heeft hij sinds zaterdag niet gepoept. Zondag klaagde hij over buikpijn, daarna niet meer.
Vannacht weer zo’n onrustige nacht waarbij hij om het uur wakker werd. Heb ook wel het idee dat hij oververmoeid is door het slechte slapen, maar zelfs met een paracetamol slaapt hij dus niet door en wordt hij continue wakker. Dokter kon niks merken maandagavond en dacht een virusje, kon ook niets zien in zijn mond links en dacht dat hij maar wat roept. Maar ook als hij nu wakker wordt snachts gaat het continue over die pijn links, maar ook ik kan niks zien… Zou het misschien kiespijn kunnen zijn ofzo?
ReagerenJohn (moderator)
13 september 2017 om 10:46Ik denk toch dat het goed is om naar de eigen huisarts te gaan. Misschien is het goed om een foto van zijn kaak te laten maken…of meteen een doorverwijzing vragen naar de kinderarts.
Reageren