- Anoniem23 juni 2015 om 12:27
Beste mensen,
Ik heb al een aantal jaar aanslag op mijn tong en het ziet gewoon totaal niet goed uit. Nu heeft de dokter mij een hele tijd geleden verteld dat ik me geen zorgne moest maken en het vanzelf wegging. Maar na een lange tijd begin ik er toch wel aan te twijfelen. Al zou het niet schadelijk zijn het ziet niet uit.
Daarom is mijn vraag of jullie weten wat dit voor aanslag is op mijn tong. En wat ik hier tegen kan doen.
Ik hoop echt dat jullie me hiermee kunnen helpen.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 juni 2015 om 13:21Dat lijkt toch wel op een schimmelinfectie.
Reageren
Ik zou toch even teruggaan naar de huisarts.Anoniem23 juni 2015 om 15:06En hier is geen andere oplossing voor? Zonder dat ik na de huisarts hoef te gaan? Kan op zijn minst eerst dingen proberen.
ReagerenJohn (moderator)
23 juni 2015 om 15:24Ik denk dat het toch verstandiger is om eerst naar je huisarts te gaan.Die kan er dan weer naar kijken en je iets voorschrijven.
ReagerenAnoniem23 juni 2015 om 18:39Jaja dat snap ik is altijd beter. Alleen als ik na de dokter ga komt er nooit wat uit daarom hoop ik dat er eventuele oplossingen voor zijn wat ik kan proberen zonder dat ik na die man toe moet. Mag hem niet bepaald. En mag van me ouders geen andere dokter snap je
ReagerenJohn (moderator)
23 juni 2015 om 20:26Je zou in de apotheek en middel kunnen halen tegen spruw. Daar kun je je mond mee spoelen. Als dat echter niet helpt na enkele dagen, ga dan toch naar je huisarts.
ReagerenAnoniem23 juni 2015 om 20:37Is goed dan probeer ik dat als eerste.
Reageren