- Anoniem7 januari 2014 om 08:45
Ik heb nogal forse snot-ontwikkeling, kunnen jullie aan de hand van de onderstaande kenmerken misschien herkennen wat dit kan zijn?
-70% van de dag rechter neusgat verstopt
-30% van de dag linker neusgat verstopt
-Ik heb ontzettend veel snot-ontwikkeling 🙂 Ik heb altijd en overal een zakdoek op zak, als ik even buiten ben begint het vaak te lopen.
-Ik moet vaak mijn mond open doen om die te laten bijspringen met ademhalen (snachts droge mond)
-Ik loop regelmatig hard met een aantal vrienden, dan merk ik dat ik ondertussen circa 4-8x mijn zakdoek tevoorschijn moet halen…zij hebben dat allemaal niet.
-Maar echt verkouden (beide neusgaten dicht en keelklachten) ben ik ongeveer 3/4x per jaar
-Het gaat wel weg met neusdruppels, ookal gebruik ik dat niet omdat het (langdurig gebruik) slecht schijnt te zijn.
-Ik heb geen bloedafscheiding in mijn neus
-Ik heb het al heel lang, sinds mijn jeugd al wel, maar nu let ik er pas op.Verder heb ik geen gezondheidsklachten, leef/eet gezond en sport veel. Ik ben 24 (man).
1 reactieReagerenTandor17 januari 2014 om 10:29Lijkt erop dat je slijmvliezen voortdurend geïrriteerd zijn. Misschien doe je er goed om een verwijzing te vragen naar de KNO arts.
Reageren