- ellen9210 mei 2013 om 18:11
Hallo iedereen
Ik heb nu al 2weken last van pijn in mijn keel(die lichtjes uitstraalt naar mijn oren) als ik moet slikken. Ik moet wel zeggen dat het in het begin veel erger was dan nu. Ik hoest ook als ik heel diep inadem, en weet niet of dat hier iets mee te maken heeft?
Ik heb wel geen koorts meer!(alhoewel ik nooit meer gehad heb dan 37,5), maar maak me toch wat ongerust omdat ik nog steeds pijn heb bij slikken. Ook voel ik links nog een opgezwollen knobbel links in mijn keel, maar ik ga ervan uit dat dit een klier is.
Ik heb wel nog last van slijmen in mijn keel, dus misschien dat daarvan de pijn bij het slikken komt?Ik zou het heel hard appreciëren als jullie me zouden kunnen vertellen of het normaal is (of niet) dat ik nog steeds pijn heb bij slikken.
Alvast bedankt
Mvg
8 reactiesReagerenLauriane10 mei 2013 om 18:58Klinkt als een angina, maar geen heftige. Koorts heb je als het boven de 38 graden is. Tegen de keelpijn kun je dropwater nemen, of thee met honing.
Beterschap.
Reagerenellen9210 mei 2013 om 18:59oja, ik denk dat er ook slijm in mijn buis van eustachius zit, nog steeds, misschien vandaar de hoofdpijn.
ReagerenQuote10 mei 2013 om 19:00Ik heb last van keelpijn:
Reageren
http://thuisarts.nl/keelpijn/ik-heb-last-van-keelpijnEllen9210 mei 2013 om 20:01Ja, maar op die site staat dat et maar 5dagen zou moge duren, en het houdt al 2weken aan..
ReagerenBram10 mei 2013 om 20:22Hoogst waarschijnlijk heb je een virusinfectie (gehad) van je keel. Dat geeft pijnklachten en vaak uitstraling naar de oren.dat dit al 2 weken duurt is zeker niet uitzonderlijk . Ik verwacht wel dat het na enige weken over zal zijn.
Reageren
Met vriendelijke groet, BramMyrtheLT13 mei 2013 om 11:52Waarschijnlijk iets van een virusinfectie. Ik heb het zelf ook nu , alleen heb ik er nog een dubbele oorontsteking bij. Ik weet zelf ook niet wat het is. Slager een virusinfectie is, helpt antibiotica er niet tegen.
Reageren
GroetLana13 mei 2013 om 18:22Ga terug naar de huisarts en vraag om antibiotica en pijnstillers. Het is in Nederland niet helemaal normaal dat ze meteen een antibiotica voorschrijven, maar trek je mond open en vraag er naar. Twee weken is te lang. Amoxilline en pijnstillers.
Reagerenanoniem20 mei 2013 om 10:32heb je ook pijn als je geeuwt? Ik heb dit namelijk ook voor. (behalve de hoofdpijn, die heb ik niet)
Ik neem nu hoestsirroop met honing. Hoop dat het helpt want het is lastig he..Groetjes
Reageren