Hoi,
Ik ben freek 25 jaar oud en heb al weken (bijna 2 maanden) last van mijn linkerwang/kaak. Ik heb 2 maanden geleden de bof gehad waarbij me speekselklieren aan de rechterkant waren opgezet. Hiervoor heb ik een week antibiotica gehad (had achteraf niet gehoeven bij de bof). Na die week antibio had ik een enorm droge mond maar de zwelling was weg en er leek niets aan de hand te zijn. Ik heb nog wel een week last gehad van blaren op me tong omdat ik met een droge mond te heet gegeten had. 2 weken na het begin van de kuur kreeg ik last van een raar gevoel bij me tong/wang. Dat rare gevoel is nu zo goed als weg maar komt zo nu en dan weeropzetten. de linkerkant van me wang is ook dikker dan de andere kant en lijk erg gespannen te zijn. Ik heb er bijna elke dag last van en weet er geen raad meer mee, en zou graag willen weten wat het is. Ik ben al naar de tandarts geweest maar die weet niet waar het vandaan komt..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet het echt niet meer! zelfs de dokter weet niet wat die met me aan moet!
groetjes een ongeruste freek
Zijn de klachten in de loop van de afgelopen twee weken afgenomen?
Hoi Freek,
Een verwijzing naar KNO arts vragen aan je huisarts....dan kan hij een scan laten maken, misschien heb je wel speekselsteentjes of zo...
Groetjes,
Nina