Stijve nek geirriteerde k"/> Stijve nek geirriteerde keel - Medische Forum - Dokter.nl

Stijve nek geirriteerde keel

Ik heb al enige tijd last van een stijve nek en geirriteerde keel. Ook ben ik vaak misselijk na het eten en voel brandinkjes in de borst wat komt en gaat. Wat kan dit zijn? Ook een beetje instabiel voel ik mezelf en problemen met slikken.

Reageer

Zou je niet beter voor onderzoek naar de huisarts kunnen gaan?
    Ik zou nu bijvoorbeeld als opties reflux of maagzuur kunnen geven.
    Maar zonder onderzoek weet jij nog steeds niet wat het is.....

Reageer

Ben bij de huisarts geweest en die denkt aan een burnout. Heb wel veel stress en spanningen gehad en paniekaanvallen. Er is ook een bloedonderzoek geweest maar daar kwam niets uit.

Reageer

Je klachten passen ook bij hyperventilatie en dat past weer stress en een burn out.

Je zou naar een fysiotherapeut kunnen gaan, die kan je helpen om je ademhaling te reguleren en te controleren.

Reageer

Kan ik er dan gewoon vanuit gaan dat het die burnout of hyperventilatie is of is verder onderzoek verstandig, de huisartsen vinden van niet

Reageer

Ik zou af gaan op wat de huisarts zegt. En hulp vragen bij de burn out, van een psycholoog bijvoorbeeld. Een fysiotherapeut kun je zelf contact mee opnemen. Dan ga je de oorzaak van je klachten aanpakken,daar heb je meer aan dan blijven zoeken naar andere,mogelijke oorzaken.

Reageer
Reageer op: Stijve nek geirriteerde keel
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif