Dag Dokterforumers!
Ik (Man, 31) zit met een beetje een vreemd probleem:
Zodra ik een dame oraal bevredig kan ik mijn klok er gelijk op zetten dat ik binnen 2 weken een keelontsteking krijg.
Vuur rode en opgezwollen amandelen. Met een witte 'beslag' erop. Ook krijg ik er een flinke koorts bij. Dit alles stopt pas als ik een anti biotica (broxil) kuur neem.
Dit alles is ongeveer 10 jaar geleden begonnen met een ex. En het is inmiddels al vaak voorgekomen. Eerst dacht ik dat het mogelijk een SOA zou kunnen zijn geweest. Maar het zou wel heel vreemd zijn als al mijn bedpartners een SOA hadden.
Wat mij ook zorgen baart is dat er links gelegd worden tussen orale seks en keelkanker.
Mijn vragen: Komt dit vaker voor, heeft iemand hier vaker van gehoord?
Kloppen de connecties tussen orale seks en keelkanker?
Uiteraard ga ik hier binnenkort mee langs de huisarts. Maar ik zou graag een balletje opgooien. Misschien zijn er meer mensen met deze ervaring.
Dankjewel!
Het komt wel vaker voor en komt door bacteriën in en aan de vagina. Daar kun je dus keelklachten van krijgen. Je afweersysteem is blijkbaar niet helemaal up to date
En ja er is een link tussen orale seks en keelkanker. En dat kot dan door HPV virus