Bult in keel op plek van verwijderde keelamandelen

In 2017 heb ik mijn keelamandelen laten verwijderen. Sindsdien heb ik nog steeds klachten. Eens per maand komt er op de plaats waar de amandelen hebben gezeten een bult opzetten. Het lijkt op een kies, spierwit, en het voelt ook zo, keihard. Ik voel het vaak aankomen. In de avond krijg ik keelpijn bij het slikken en de volgende ochtend zit de bult er. Na ongeveer een week is hij dan weer weg, en de pijn is dan ook meteen over. Er komt geen pus uit, maar doet wel ongelofelijk veel pijn met slikken. Soms zit hij rechts, soms links, dat wisselt. Als de bult er zit heb ik vaak ook last van het oor aan die kant, en ben ik 1 dag koortsig. De artsen hebben eigenlijk geen idee wat het is, maar willen het wel weghalen... zij vermoeden dat de amandelen destijds niet goed zijn verwijderd. Ik dacht aan een cyste maar daar leek het volgens de arten ook niet op. Soms zit er namelijk een soort zwart/paars puntje in, ook op 1 van de foto's te zien. Mijn vraag is of iemand dit herkent of denkt te weten wat dit is...

Reageer
Reageer op: Bult in keel op plek van verwijderde keelamandelen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief