- Marieke12 september 2021 om 19:01
Hoi
Op de foto zie je een soort doorzichtig bultje bij de amandel zitten dit zit links rechts heb ik ongeveer hetzelfde.
Heb er geen last van,alleen met regelmaat last van brok in de keel en gevoel dat luchtpijp dichtgedrukt word maar heb veel last van spierspanning op de keel nek en hals.
Mijn vraag is wat zou dat bultje kunnen zijn?
Ben best bang voor keelkanker.Bijlagen:
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 september 2021 om 19:12Met keelkanker heeft dat helemaal niets te maken. Met je amandelen wellicht. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenMarieke12 september 2021 om 20:07Oke maar ik heb geen last van mijn amandelen alleen is mijn linker amandel altijd wat duidelijker zichtbaar dan de rechter maar dat heb ik al jaren.
Reageren
Kan het ook komen door veel spanning op je keelspieren en stressJohn (moderator)
12 september 2021 om 20:08Het zal toch van de amandelen zijn
ReagerenMarieke12 september 2021 om 20:21Oke en raad je aan om naar de huisarts te gaan zodat ik weet wat het is of omdat het iets is waar wat aan gedaan moet worden.
Reageren
Want je geeft aan dat het iets met de amandelen kan zijn maar waar denk jij dan aan wat het zou kunnen zijn met de amandelen?John (moderator)
12 september 2021 om 20:28gewoon een irritatie of een beginnende ontsteking. Je kunt naar de huisarts gaan en ernaar laten kijken
ReagerenPetraG7 september 2022 om 23:24Weet je al wat dat bultje is geweest? Ik heb al maanden precies hetzelfde en op exact dezelfde plek.
ReagerenL.O.25 mei 2023 om 16:08Ik heb ook precies hetzelfde, wat was het?
ReagerenOrna18 juli 2024 om 14:46Hoi marieke, weet je al wat het is? Ik herken het van mijzelf.
Reageren
GroetjesAnne5 september 2024 om 12:23Heb ook zo’n bultje links. Ben naar huisarts geweest. Hij zegt: een verstopt talgkliertje. Ongevaarlijk . Heeft me wel doorverwezen naar KNO arts als ik er last van blijf houden.
Reageren