- Willem Wesselo13 januari 2019 om 15:10
Ik heb 2 jaar lang veel vaste slijm boven neus en keel. Ik ben geopereerd ze hebbe de opening van de linkerkant groter gemaakt. Ze hadden gezien in een scan dat de linkerkant vol zat, Dat na de operatie het veel slechter werd. Overdag gaat het wel maar in de nacht heb ik problemen, zodra ik mijn hoofd op mijn kussen leg begint het ophalen. De slijm spuug ik dan in de zakdoek en dat ging de nacht door. Later kreeg ik van de Arts een middel om het op telossen. Ik moest met mijn helemaal naar achteren en moest dat spul in mijn neus spuiten. Ik moest zo’n 10 minuten blijven liggen en dat ging maar om 3.00 uur werd ik weer wakker van het ophalen. En de rest van de nacht soms wat geslapen. Ik heb er zelf hoofdpijn er bij van gekregen zelfs overdag, Ik ben weer naar het zieken huis geweest. ik heb om een scan gevraagd en dat hebben ze gedaan ze konden niets zien ik mocht ook kijken en ik zag ook niets bijzonders. Ik kreeg weer 3 pakketten en ik moest daar maar mee doen. Ik ben nu weer 3 maanden bezig maar het wordt steeds erger. Naar een ander ziekenhuis denk ik en daar het voorleggen. Is dat een Idee !!!!!!!!