Zoeken Vraag het forum

Speekselklier verstopt

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hanna

en this weer zo ver.. alweer speekselklier verstopt nu niet achter men tong maar achter men keel rechts.. beetje achterin.

Nou dat het een beetje zeer bij het slikken. Nou kon ik gelukkig zelf al wat weg halen met een kleine pincet (netjes schoongehouden)  en geroggeld met zout water.. slikken gaat gelukkig iets beter maar ik merk dat er nog wat zit. Natuurlijk is het morgen Koningsdag en daarna weekend dus dan in de doktershuis dicht..m maandag toevallig wle afspraak staan voor zonneallergie. Kan ik eigenlijk zo lang wachten? Of moet ik eerder gaan? (Gaat wel moeilijk want dan betekend dat ik naar het ziekenhuis moet rijden in het weekend)

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou maar eens even wachten

Reageren
    Hanna

Fijn! Dan doe ik dat 🙂 kan heet eigenlijk vanzelf overgaan?

Reageren
    John (moderator)

dat zou kunnen. je kunt er zelf ook wat aan doen. Zuurtje eten. Napoleons…. dat stimuleert de speekselklier. Dat is een tip van een KNO-arts

Reageren
    Hanna

Ik dacht dat ik de klier verstopt had.. maar het is pus geworden en stinkt ontzettend. Geur dat iets aan het rotten is. This geen tand maar het zit echt op de rechtse klier achterin en is wel opvezwolleo. Krijg langzaam wel moeite met eten want dan beginnen mij lymfklieren rechts op te zwellen en heb ik ook echt pijn. Weet nog niet zo goed of ik nog moet wachten tot maandag?

Reageren
    John (moderator)

Neem dan contact op met de huisartsenpost

Reageren
    Hanna

oke, want this weekend dan moet ik het ziekenhuis huisartsenpost zeg maar bellen?

Reageren
    John (moderator)

de huisartsenpost

Reageren
Reageer op: Speekselklier verstopt
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.