- Hanna26 april 2018 om 21:47
en this weer zo ver.. alweer speekselklier verstopt nu niet achter men tong maar achter men keel rechts.. beetje achterin.
Nou dat het een beetje zeer bij het slikken. Nou kon ik gelukkig zelf al wat weg halen met een kleine pincet (netjes schoongehouden) en geroggeld met zout water.. slikken gaat gelukkig iets beter maar ik merk dat er nog wat zit. Natuurlijk is het morgen Koningsdag en daarna weekend dus dan in de doktershuis dicht..m maandag toevallig wle afspraak staan voor zonneallergie. Kan ik eigenlijk zo lang wachten? Of moet ik eerder gaan? (Gaat wel moeilijk want dan betekend dat ik naar het ziekenhuis moet rijden in het weekend)
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 april 2018 om 22:23Ik zou maar eens even wachten
ReagerenHanna26 april 2018 om 22:48Fijn! Dan doe ik dat 🙂 kan heet eigenlijk vanzelf overgaan?
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2018 om 22:50dat zou kunnen. je kunt er zelf ook wat aan doen. Zuurtje eten. Napoleons…. dat stimuleert de speekselklier. Dat is een tip van een KNO-arts
ReagerenHanna28 april 2018 om 16:40Ik dacht dat ik de klier verstopt had.. maar het is pus geworden en stinkt ontzettend. Geur dat iets aan het rotten is. This geen tand maar het zit echt op de rechtse klier achterin en is wel opvezwolleo. Krijg langzaam wel moeite met eten want dan beginnen mij lymfklieren rechts op te zwellen en heb ik ook echt pijn. Weet nog niet zo goed of ik nog moet wachten tot maandag?
ReagerenJohn (moderator)
28 april 2018 om 16:51Neem dan contact op met de huisartsenpost
ReagerenHanna28 april 2018 om 17:01oke, want this weekend dan moet ik het ziekenhuis huisartsenpost zeg maar bellen?
ReagerenJohn (moderator)
28 april 2018 om 17:04de huisartsenpost
Reageren