- Gianluca (15 jaar)1 maart 2018 om 23:34
Hallo allemaal,
In 10 uurtjes vlieg ik weer terug naar Nederland. (Nu in Rome)
Op de heenvlucht (vorige week vrijdag) had ik last van mijn oren, eigenlijk nooit gehad omdat ik altijd op een kauwgom kauw maar vanwege mijn beugel is dit moeilijk. Een paar dagen voor de vlucht was ik verkouden (neus dicht etc.) Het was toen ook nog niet over dus ik hoorde tijdens de vlucht beetje piepgeluiden alsof er lucht uit mijn oren kwam. Na de vlucht was mijn oor dicht en de volgende dag was ie na een plop weer open. Hierna hoorde ik telkens als ik slikte soortvan klikgeluiden (hiermee bedoel ik geen plop in mijn oor). Nu, een week later heb ik nogsteeds die klik in mijn rechter oor wanneer ik slik.Zelf weet ik niet zo goed wat dit precies is en waar het vandaan komt maar aangezien ik over 10 uurtjes een vlucht heb zou ik wel graag willen weten of alles wat hiervoor gebeurd is (wat hierboven staat) met die klik in mijn oor tijdens het slikken te maken heeft zodat ik weet of ik toch maar beter die kauwgom kan gaan gebruiken.
Met vriendelijke groeten, Gianluca
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 maart 2018 om 23:45Je moet neusspray gebruiken. 20 minuten voor het opstijgen en 20 min voor het landen
ReagerenGianluca1 maart 2018 om 23:49Dankjewel! Enig idee wat het klik in mijn oor precies betekent en wanneer dat over zal zijn?
ReagerenJohn (moderator)
1 maart 2018 om 23:50Daar kan ik je zo geen antwoord op geven. Als je terug bent ga dan naar de huisarts en laat naar je oren kijken
ReagerenGianluca2 maart 2018 om 00:03Ga ik doen, bedankt
Reageren