Zoeken Vraag het forum

Ingetrokken Trommelvlies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jurbin

Ik heb sinds kort last van mijn linkeroor, ik hoor trillingen als ik zelf praat (dus is mijn stem redelijk vervormd). Ik ben afgelopen donderdag ook naar de dokter geweest, de dokter zei dat ik een ingetrokken trommelvlies had. Ze zei ook dat het snel verholpen zou moeten zijn met wat neusspray, aangezien de dokter nog al haast had heb ik wat research gedaan op internet. Er staat namelijk dat het blijvend zou kunnen zijn, aangezien ik dit heel vervelend vind is mijn vraag of ik de blijvendheid zou kunnen uitsluiten. Alvast bedankt voor het antwoord.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik helaas ook niet kan beantwoorden. In de meeste gevallen herstelt het vanzelf. Als je er over 1 week nog steeds last van hebt, ga dan terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de KNO-arts.

Reageren
    Suus

En ben je er al vanaf .?

Reageren
Reageer op: Ingetrokken Trommelvlies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.