- Lisa25 april 2017 om 21:12
ik heb sinds een aantal weken een verdikking achter in mijn keel, het is rood en volgens mij als ik heeel goed kijk zie ik een klein geel puntje?
Het doet geen pijn, maar ik vraag mij af wat het is. Volgens mij niet mijn amandel, deze zijn verwijdered toen ik zes was.
Advies?
Bijlagen:
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 april 2017 om 23:13Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenRIAAANNEE31 oktober 2017 om 16:44- Al naar de dokter geweest? Ik heb namelijk ook zo een verdikking?
Nancy11 juni 2018 om 14:15Beste Lisa,
Je bericht is van een tijdje geleden maar ik was benieuwd wat er bij jou is uitgekomen??? Kun je hier misschien iets over vertellen??
ReagerenHans14 juni 2018 om 15:03Weet iemand al meer over wat dit is?
ReagerenHoi7 maart 2019 om 22:32Ik heb precies hetzelfde, bij mij zit het zeker al 3 maand! Dokter zei opgezet slijmvlies maar maak me toch wel zorgen, als je opzoekt komt er namelijk alleen maar kanker uit.. ik ben een heftige hypochonder dusja oepsie 🙂
ReagerenKermit19 juli 2019 om 15:27Ik heb precies hetzelfde alleen nog in ergere mate dan wat op de foto te zien is. Ben benieuwd of iemand weet wat het is. Zou het een allergische reactie van de luchtwegen kunnen zijn vroeg ik me af?
Reageren