Zoeken Vraag het forum

Linker bal

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jongen van 16

Hoi iedereen
    Sinds ik op tv opmerkelijke gevallen zag toen ging het over iets raars op je testikels, ik ben meteen op onderzoek uit gegaan en ik voelde boven op mijn linker bal iets wat ik niet thuis kon brengen: een soort van paddestoel voelt het een hij is ook heel erg flexibel soms lijkt het oftie niet meer vast zit maar daarna weer wel. Ik weet het nu 2 weken en ik wil nog even wachten tot met naar de doktor gaan tot dat ik iets meer weet, heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat het is vertel dat dan even. Ik ben ook 3 jaar geleden geopereerd aan men rechter bal want die zat helemaal in men lies, heeft dat er iets mee te maken?

Alvast bedankt

Ongerust 16 jarig manetje

Reageer op: Linker bal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.