Met moeite iets te voelen op teelbal ter grote van een zandkorrel

Beste lezer,

Met veel moeite voel ik iets in mijn linker teelbal denk kleiner als een zandkorrel.
    Als ik al met moeite dat af en toe voel is het voor de dokter nog moeilijker te voelen.
    Is het een gezonde gedachten dit gewoon even aan te kijken en af en toe te voelen of er verandering plaats vind? Of moet ik gelijk aan de bel trekken ook al is het amper door een dokter te voelen?

Reageer

Je voelt dat IN je teelbal? Ga ermee naar de huisarts. Die weet namelijk wat en hoe die moet voelen, of een echo laten maken

Reageer

Nee op, maar is zelf al moeilijk te voelen.

Reageer

Dan zal het waarschijnlijk een kleine cyste zijn of een deel van je bijbal.

Reageer

Thanks voor je antwoord ik houd het ff goed in de gaten.

Reageer

Al enige tijd voel ik ook af en toe een knobbeltje aan de achterkant van mijn linkerbal. Deze is dus ook niet altijd te voelen maar vrijwel altijd na de sex ( ejaculatie ). Hiermee ben ik naar de huisarts geweest en die voelde niks. Nu is mijn vraag of zaadbalkanker dus IN de balzak voelbaar moet zijn of op de zaadbal?

Reageer

Zaadbalkanker zit IN de bal en niet erbuiten. Het kan wel een cyste zijn. Een hydrocele

Reageer
Reageer op: Met moeite iets te voelen op teelbal ter grote van een zandkorrel
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief