Zoeken Vraag het forum

Geen knobbel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ramptoerist

Goedemiddag,

Al 2 jaar loop ik rond met een zeurend gevoel in mijn linker testikel. Er zit sowieso een cyste in mijn scrotum en ook een klein verdikt stukje weefsel (zo voelt het) net onder de zaadleider, waar deze overgaat in de teelbal. Volgens de dokter, waar ik een jaar geleden was, een onschuldig iets. Nu is mijn linker teelbal bij de geboorte niet ingedaald en blowde ik tot voor kort regelmatig tot vaak. Dit schijnen risicofactoren te zijn. Aangezien ik er al 2 jaar mee rond loop denk ik niet dat het teelbalkanker is, omdat dit volgens de berichten extreem snel uitstraalt. Wat vooral mijn vraag is: ik heb (buiten het stukje weefsel onder de zaadleider en een duidelijk losse cyste) geen knobbel of verdikking óp de bal zelf. Is dit altijd het geval bij zaadbalkanker of hoeft deze knobbel er niet altijd te zitten? Mijn bal voelt sowieso wat zeurderig aan, maar ik masturbeer ook veel. Ik ga sowieso voor een echo, maar is er iemand die mij kan vertellen wáár teelbalkanker precies ontstaat en of mijn geschetste situatie overeen komt? Wat mij vooral onduidelijk is is of er altijd een knobbel op de bal ontstaat of niet.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Bij zaadbalkanker zit dat doorgaans vast op, en in de teelbal

Reageren
Reageer op: Geen knobbel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.