Zoeken Vraag het forum

Teelbal kanker (kleine erwt onder linker tilbal)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • M.123

Hallo ik wil graag anoniem blijven maar dit is mijn vraag.

Ik weet dat er veel vragen en antwoorden zijn op dit forum over teelbal kanker maar ik wil toch even mijn vraag kwijt.

Ik ben 13 bijna 14 en ik was toen ik begin 12/13 was naar de dokter gegaan met de vraag waarom mijn linker teelbal lager hangt dan mijn rechter nou heel gedoe controle’s in het ziekenhuis enzo voort het bleek gewoon normaal te zijn en er was niks ernstigs aan de hand maar ik voelde net FF aan Mn linker bal en ik voelde een kleine erwt (zoals beschreven op internet) en er staat dus op internet dat dat een symptoom van teelbal kanker is het voelt alsof het erwtje vast zit met draadjes in Mn teelbal dus zou ik graag persoonlijk advies willen in de reactie

Mvg. M.123

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Wat je voelt is een deel van de bijbal. Voor zoiets als teelbalkanker ben je nog veel te jong

Reageren
Reageer op: Teelbal kanker (kleine erwt onder linker tilbal)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.