- Stephen30 november 2025 om 21:01
Hallo allemaal,
Naar aanleiding van bepaalde klachten open ik hier toch maar eens een vraag over.
Als ik langs mijn schaamstreek in mijn rechterlies duw dan voelt het pijnlijk. Heel anders dan links. Ook heb ik onder mijn balzak een hart bultje, die er eerder is geweest en weer weg gegaan is en nu dus weer terug is. Hard als een balletje onder de huid. Net onder mijn rechterbil zitten er ook 2/3 vlak bij elkaar. Daarnaast heb ik al tijden het idee dat mijn rechterbal ook anders voelt. (Gevoeliger)
Wat er nog aan vooraf ging is dat ik een goed jaar geleden een “blaasontsteking” (volgens mijn huisarts) er zat bloed bij de urine, had de hele tijd plasdrang en mijn rechterbal was heet / pijnlijk en groot. Ik had daarbij ook nacht en ochtend koortsen. In die tijd ook stevig afgevallen. Gewicht schommelt nu ook erg. (7 kg hoger dan toen laagste gewicht)
Al met al zit het me daar nu daar rechtsvoor-onder niet helemaal lekker.
2 reactiesReageren
Peter (huisarts)
1 december 2025 om 20:36Dat snap ik. Maar ik kan het online niet voelen en/ of testen doen om ontstekingen te meten …
ReagerenStephen2 december 2025 om 11:54Dank voor de reply.
Gisteravond ontdekte ik ook een harde “streep” plek in m’n lies. Morgenochtend naar de huisarts. Wellicht liesbreuk?
Reageren