Zoeken Vraag het forum

Bultje in wang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tabitha

Beste,
    Ik heb in van mijn wangen een best hard bultje, het is niet beweegbaar of pijnlijk. Als ik er veel aankom word het wel gevoelig. Het is denk ik 0.5 cm en heeft de vorm van een knikker. De tandarts denkt dat het een overbelaste spier is. Ik moet over twee weken terug voor een gaatje en dan gaat hij voelen of het hetzelfde is gebleven of groter is geworden. In deze gevallen zal hij mij dan doorverwijzen. Ik heb last van hypochondrie, dus heb ik mijn angst voor kanker uitgesproken. Daar dacht hij niet aan. Ik rook of drink niet, ik ben 48 jaar en ee is niemand in de familie die mondkanker heeft gehad. Heeft iemand anders ongeveer hetzelfde?

Reageer op: Bultje in wang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.