Zoeken Vraag het forum

Neuskanker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Lijkt dit op neuskanker? Het gat links op de foto is groter dan rechts.. bij rechts lijkt er iets te zitten. Of is hier sprake van een scheef neustussenschot?

16 reacties
    Reageren
    Anoniem

Nog eentje om het wat te verduidelijken.

Reageren
    John (moderator)

Neuskanker is wel erg ver gezocht. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Anoniem

En dit soort witte vlekjes aan de binnenkant van mijn neus? Zitten zowel links als rechts. Heeft dat iets met neuskanker te maken? Ik neuspeuter al wel van kleins af aan… dus kan het ook door het neuspeuteren komen?

De huisarts is met vakantie dus kan pas later terecht. Vandaag mijn vragen hier.

Reageren
    Suus

Kanker kun je niet vaststellen aan de hand van een foto, dat doet een arts na uitgebreide onderzoeken…..
    Maar littekentjes van het pulken klinkt vele malen aannemelijker dan kanker

Reageren
    Anoniem

Kunnen die verdwijnen als ik niet meer neuspeuter?

Reageren
    Suus

Als het littekens zijn, nee

Reageren
    Anoniem

Zie dat de afbeelding niet was meegekomen. Bij deze. Dit soort witte vlekjes dus in beide neusgaten. En ik snap dat je neuskanker niet vanaf een foto kunt zien, mijn vraag is dan ook meer of neuskanker zich op zo’n manier uit of meer als tumoren?

Reageren
    John (moderator)

Dat is zo niet te beoordelen. Maar het lijkt meer op je neustusenschot

Reageren
    Anoniem

Ik bedoel het witte op de foto.. dat zijn plekjes die ik aan zowel mijn linker als rechter neusgat heb.

Reageren
    John (moderator)

Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Anoniem

Oke. Kunnen de afbeeldingen worden verwijderd?

Reageren
    Anoniem

Is neuskanker waarschijnlijk als je verder geen symptomen hebt? Ik heb hooguit 1x per jaar een bloedneus en ook hooguit 1x per jaar een verstopte/loop neus… het enige wat ik dus heb is die witte vlekjes aan de binnenkant van mijn neus (op het slijmvlies bij het tussenschot).

Reageren
    John (moderator)

Hier kan toch niemand zeggen of je neuskanker hebt. Kan je wel zeggen dat ik het nogal overdreven vind om meteen aan neuskanker te denken. Ga dus naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Anoniem

Mijn huisarts is dus met vakantie, dus kan nu niet terecht. Ik vraag ook niet om te beoordelen of ik neuskanker heb, ik vraag alleen of het waarschijnlijk is om het te kunnen hebben, zonder symptomen als bloedneuzen, verstopte neuzen etc. te hebben.

En uit neuskanker zich uberhaupt in vlekjes in de neus? Of moet je dan echt een tumor/gezwel in je neus hebben?

Reageren
Reageer op: Neuskanker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.