Zoeken Vraag het forum

Al 2 maanden een bultje, voelt als stukje eten wat blijft hangen bij slikken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lieveranoniem

Beste,

Ik heb al 2,5 maand last van dit bultje bij slikken.

Misschien dat de volgende informatie helpt. Ik heb al heel me leven veel last van keelontstekingen. Amandelen waren daarbij altijd flink gezwollen en zijn uiteindelijk weg gehaald (met een laser). Dit bultje blijft echter maar zitten en het is irritant aangezien het lijkt alsof er wat eten is blijven hangen.

Ben al bij de dokter geweest en die heeft me nu doorverwezen naar de KNO. Begin me nu toch een beetje zorgen te maken. Ik begrijp dat ik de uitslagen moet afwachten voor meer duidelijkheid maar dacht misschien kunt u me al een beetje gerust stellen.

Mvg,

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Daar kan niemand je zo antwoord op geven. Je zult dan toch even moeten wachten totdat je bij de KNO arts bent

Reageren
Reageer op: Al 2 maanden een bultje, voelt als stukje eten wat blijft hangen bij slikken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.