Zoeken Vraag het forum

Melanoom onder voet of toch bloeduitstorting?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Aagje

Het zal wel niks zijn maar ik maak me toch wat zorgen. Ik ben een 26 jarige vrouw. Ik heb een donkere, dikke plek onder mijn voet ontdekt die in een paar dagen tijd is ontstaan. Ik heb op hakken gelopen (maar dat doe ik al maanden dagelijks). Heb het even ingeprikt en dan komt er wel bloed uit, maar slechts 1 seconde en het stopt ook meteen weer met bloeden. Zie foto. Het onrustige eelt is trouwens normaal: ik sport veel en heb veel eelt onder mn voeten en zat er nu om de plek beter te kunnen zien dus wat aan te pulken en weg te halen.

Is dit een gevalletje ‘wacht even een tijdje af?’ Of toch maar meteen een huisarts afspraak? De verhalen over ernstig agressieve melanomen onder de voeten baren me zorgen.

2 reacties
    Reageren
    Aagje

Excuus, de foto is niet geupload zie ik nu. Bij deze:

Reageren
    John (moderator)

Je bent dus bang dat je een melanoom hebt, en dan ga je er vervolgens in prikken… Dat is toch echt niet logisch..
    Ik kan er zo verder ook niets over zeggen. Dus als je er ongerust over bent: ga dan naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Melanoom onder voet of toch bloeduitstorting?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.